Trento - Verona

29 september 2014 - Verona, Italië

Maria voelde het al aan haar water; wij hadden rust nodig. Wij liepen onszelf in Rovereto voorbij en wij kwamen onszelf tegen in Verona. De benen wilden wel, maar het hoofd (en mijn darmen) niet meer. Die stopten ermee, waardoor wij gewoon even moesten rusten. En twee rustdagen in Verona zijn helemaal niet erg. Het hoofd en de darmen werden rustig. We liepen in plaats van pelgrims nu als toerist door de stad. We hebben ijsjes gegeten, over de markten gestruind, bij Julia haar balkon een foto gemaakt, de Dom bekeken (en een stempel gehaald), selfies gemaakt, op pleinen mensen geobserveerd, genoten van de zon en jurkjes gepast. Na 56 dagen weer een keer in een jurkje. En het jurkje is zoooooo mooi. Ik heb t al gecheckt; deze winkel zit ook in Rome. Naast het Vaticaan! Dus op naar het Vaticaan voor een stempel en dan lineadirect door naar de jurk!

De, met Lourdeswater gevulde, (plastic) Maria zit nog steeds vol. Barry nogmaals bedankt voor het vullen. Ze klotst inmiddels weer vrolijk op onze rug. Wij zijn uitgerust voor de povlakte.