Trento - Verona

29 september 2014 - Verona, Italië

Maria voelde het al aan haar water; wij hadden rust nodig. Wij liepen onszelf in Rovereto voorbij en wij kwamen onszelf tegen in Verona. De benen wilden wel, maar het hoofd (en mijn darmen) niet meer. Die stopten ermee, waardoor wij gewoon even moesten rusten. En twee rustdagen in Verona zijn helemaal niet erg. Het hoofd en de darmen werden rustig. We liepen in plaats van pelgrims nu als toerist door de stad. We hebben ijsjes gegeten, over de markten gestruind, bij Julia haar balkon een foto gemaakt, de Dom bekeken (en een stempel gehaald), selfies gemaakt, op pleinen mensen geobserveerd, genoten van de zon en jurkjes gepast. Na 56 dagen weer een keer in een jurkje. En het jurkje is zoooooo mooi. Ik heb t al gecheckt; deze winkel zit ook in Rome. Naast het Vaticaan! Dus op naar het Vaticaan voor een stempel en dan lineadirect door naar de jurk!

De, met Lourdeswater gevulde, (plastic) Maria zit nog steeds vol. Barry nogmaals bedankt voor het vullen. Ze klotst inmiddels weer vrolijk op onze rug. Wij zijn uitgerust voor de povlakte.

1. Mareen:
    29 september 2014
    Fijn om te lezen dat jullie er nu weer tegenaan kunnen! Kom op op de povlakte!!
  2. Kor:
    29 september 2014
    Altijd gunstig dat de darmen weer rustig zijn op de povlakte.
  3. Clarina:
    30 september 2014
    Goed dat jullie even rust houden en genieten van de mooie omgeving. Succes met het vervolg van jullie reis !
  4. Maddie:
    30 september 2014
    Jullie zijn een stel inspirerende mensen!
  5. Gerrie van der Kolk:
    3 oktober 2014
    Hallo dames .
    Wat knap en hoe zo'n reis.
    Ik vind het een hele prestatie.
    Geniet van de bergen , en wat jullie verder op de reis tegen komen.
    Veel plezier samen.

Groeten Gerrie.